Forum WELLNESS - Zdrowie, Profilaktyka, Medycyna Niekonwencjonalna - FORUM Strona Główna WELLNESS - Zdrowie, Profilaktyka, Medycyna Niekonwencjonalna - FORUM
Forum poświęcone dbaniu o zdrowie, alternatywnym sposobom leczenia, oraz szeroko rozumianej profilaktyce.

» FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj

gdzie powinniśmy zabrać dziecko na wycieczkę ?

oficer

Dołączył: 08 Wrz 2014

PostWysłany: Wto 22:59, 09 Wrz 2014    Temat postu: gdzie powinniśmy zabrać dziecko na wycieczkę ?

Czy zadawaliście sobie pytanie : gdzie powinniśmy zabrać dziecko na wycieczkę ? Jakie miejsce pokazać dziecku by utożsamiało je z Polską, Ojczyzną wiedzą. Kiedyś na ten temat rozmawiałem z jakąś kuzynka na weselu. Siedzi od 25 lat w Niemczech, Ma gdzieś Polskę i rodzinę jaka tu mieszka. Nawet na święta jeździ do Włoch. Ma za to usprawiedliwienie, że jak jej dzieci były małe to zabrała je do Krakowa i pokazała Wawel. Zawsze myślałem że to wycieczka obowiązkowa dla dzieci w szkole no ale ponoć teraz obowiązkowa jest Częstochowa przed pierwszą komunią, przed bierzmowaniem, no i obowiązkowo przed maturą. To podobno najważniejsze dla maturzystów oprócz czerwonych majtek. Bez tego nie zda się matury!
Przypominam sobie co dla mnie było ważne jak miałem naście lat.
Kraków widziałem w liceum i nie bardzo go zapamiętałem. Częstochowę też w liceum i była to chyba ważna wycieczka. Jednak najbardziej zapamiętałem moje wycieczki do Muzeum Techniki w Pałacu Kultury. Często jeździłem tam nawet sam pociągiem. Potem zawiozłem tam swoje dzieci. Dziś pewnie takim miejscem jest Centrum Nauki Kopernik [link widoczny dla zalogowanych]. Mam jednak jeden problem. O ile Muzeum Techniki można zwiedzić wciągu jednego dnia to na CNK chyba zarezerwować kilka dni.

welly

Dołączył: 26 Lip 2014

PostWysłany: Śro 11:52, 10 Wrz 2014    Temat postu:

Kiedyś dzieci zwiedzały całą Polskę, teraz już się nie robi raczej takich wycieczek...

asha

Dołączył: 27 Lip 2014

PostWysłany: Pon 13:19, 20 Paź 2014    Temat postu:

Kraków, Warszawa, Gdańsk, Wrocław, Lublin...

PostWysłany: Wto 9:24, 25 Sie 2015    Temat postu:

to że czestochowę się odwiedza przed bierzmowaniem to teraz szkoła bardziej o to dba.... sama się nigdy nad tym nie zastanawiałam , mam dziecko 6 letnie , od 3 lat jeżdzimy zawsze nad polskie morze, w rózne miesjcowości, w tym roku bylismy w istce, zazwytczaj wybieramy tez hotele o lepszym standardzie, jak lubicz. kiedys się nie "wysililiśmy" i wzięłiśmy pierwszy lepszy nocleg i goniły nam karaluchy po pokoju... więc teraz jesteśmy bardziej wrażliwi na tym punkcie.... a jak zabieramy dziecko na wakacje to zalezy am żeby samo się dobrze bawiło - żeby coś zobaczylo, nad morzem to wiadomo ze jest plaża, woda to ma zajęcie na cały dzień. gorzej w mieście. ale jak do tej pory nasz amluch nigdy nie narzekał na wakacje z rodzicami! Very Happy

kasiadobrarada

Dołączył: 25 Sie 2015

PostWysłany: Wto 12:04, 25 Sie 2015    Temat postu:

Moja znajoma właśnie skończyła mi opowiadać o wycieczce do Rzeszowa, gdzie pojechała z męzem i synkiem. Dziecko było zadowolone ponieważ spacerowali po mieście a nie po górach czego nie lubi i mieszkali w hotelu Ferdynand, który podobno jest bardzo ładny i dobrze zlokalizowany... ważne było że wyjechali do mniej zasmogowanego miejsca niż Kraków i spędzili wspólnie bardzo fajny czas.

Fortystan

Dołączył: 23 Sty 2015

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 10:20, 02 Wrz 2015    Temat postu:

Dokładnie, pamiętam jak jeszcze jakiś czas temu jeździło się po całej Polsce. A teraz? Albo najbliższe okolice, albo wakacje za granicą

PostWysłany: Śro 10:53, 30 Wrz 2015    Temat postu:

Lubicz w Ustce - byłam tam z rodziną w tamtym roku, dziecko bylo zachwycone i hotelem (co mnie nawet zdziwiło że w jego wieku - 6 lat - zwraca uwagę na takie aspekty wypoczynku:) i miasteczkiem. takich wakacji chcemy więcej!

Fortystan

Dołączył: 23 Sty 2015

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 9:52, 07 Paź 2015    Temat postu:

W Ustce jeszcze nie miałem okazji być, jedynie Kołobrzeg oraz Sopot, ale to tą drugą miejscowość wspominam naprawdę dobrze Smile

PostWysłany: Czw 17:29, 02 Cze 2016    Temat postu:

Jako rdzenny mieszkaniec Krakowa zapraszam bardzo serdecznie! o pobyt też nie musisz się martwić bo ofert jest mnóstwo ale z własnego doświadczenia proponuję Best Western Premier. Bardzo wysoki komfort w stosunkowo niskiej cenie, my z mężem byliśmy zadowoleni

Aza

Dołączył: 05 Cze 2015

PostWysłany: Pon 14:43, 31 Paź 2016    Temat postu:

W mojej rodzinie zawsze obowiązkowa wizyta będzie kojarzyła mi się z Poznaniem. Dlatego więc ostatnio z moimi małymi dziećmi wybrałam się do Poznania by zobaczyły koziołki i nowe zoo. Fantastyczna wycieczka. Wielką frajdą dla małych była jazda Maltanką do zoo. Podczas pobytu zatrzymaliśmy się w Art Hostel w centrum miasta skąd mieliśmy blisko na Stary Rynek. Na Maltę gdzie mieści się stacja Maltanki wioząca nas do zoo udaliśmy się taksówką, na którą jako klienci hostelu otrzymaliśmy atrakcyjną zniżką. Pokój w jakim zostaliśmy zakwaterowani był idealny dla rodziny z dziećmi. Mieliśmy dużo miejsca. Dzieci po powrocie do hostelu mogły się bawić w specjalnym pokoju zabaw gdzie czekały je liczne atrakcje w postaci gier. Obiekt zadbany i czysty. Jak dla mnie bardzo fajna miejscówka.

kasiadobrarada

Dołączył: 25 Sie 2015

PostWysłany: Pią 12:32, 28 Kwi 2017    Temat postu:

Podbijam temat, bo szukam nowego miejsca na wakacje, najlepiej sprawdzonego Smile Interesuje mnie miejsce, gdzie moje dziecko będzie mogło dużo i często pływać Smile Mam zapalonego pływaka, uczy się w szkółce ProSwimming i uwielbia to Smile

PostWysłany: Wto 21:34, 23 Maj 2017    Temat postu:

Jeśli chodzi o wycieczki szkolne, to w szkole u naszych dzieciaków są organizowane przez firmę Tropem Przygody [link widoczny dla zalogowanych] BArdzo rzetelna firma, zawsze te wycieczki są ciekawe i dzieciaki wracają zadowolone Smile

PostWysłany: Pią 22:18, 15 Wrz 2017    Temat postu:

Myślę, że kolonia dla dziecka, to jest bardzo fajna opcja na wakacje. Nasze dzieciaki jeżdżą na bardzo fajne wyjazdy z firmą "Tropem Przygody" i zawsze są zadowolone Smile

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WELLNESS - Zdrowie, Profilaktyka, Medycyna Niekonwencjonalna - FORUM Strona Główna -> O wszystkim i o niczym Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)